søndag den 22. december 2013

Glædelig jul og godt nytår

Tænkte at jeg nok hellere lige måtte opdatere bloggen inden turen går til Hawaii i morgen. Ville bare ønske alle en glædelig jul og et godt nytår, da jeg jo tager af sted i morgen, og ikke kommer hjem før den 31. december. Skal nok tage en masse billeder fra Hawaii og ligge dem ind når jeg kommer hjem. 

I dag holdt vi jul, så vi havde juleaften i går og så åbnede vi gaver og spiste masser af mad her til morgen. Vi har også sådan en julesok ligesom i Danmark, men her fyldte de den bare op med en hel masse og så er det også lidt en gave. Det var vildt hyggeligt og alle værdsætter virkelig deres gaver, også selvom det måske ikke lige er noget man ønskede sig og det ikke lige er den nyeste mobil man fik, så bliver de ikke sure eller noget. 
Fik selv en masse fine gaver - fik øreringe, neglelak, hat og vanter til kulden udenfor, gavekort til target (en butik), tandpasta (ja det virker underligt, men mangler tandpasta og er dårlig til selv at få det købt), et par natbukser og andre ting. 

Har også fået pakket og sådan til Hawaii i morgen, ikke at jeg rigtig behøver så meget, for skal egentlig bare gå rundt i min bikini, men altså ja.. Vi skal snorkle, dykke (det skal drengene i hvert fald, ikke mig og Amber, kan bestemt ikke lide det), surfe!!!!! og vi skal ud og hike og se solopgangen, det bliver så fedt, glæder mig helt vildt.
Lander i morgen på øen Maui, ved 9 tiden om aftenen, så der sker nok ikke lige så meget den dag, men ellers skal det nok blive rigtig hyggeligt, og varmt, der skal vidst være 28 grader hele ugen, så det er dejligt. Noget jeg til gengæld ikke glæder mig til er den 10 timers lange flyvetur derover, og 11 timer tilbage, det magter jeg ikke rigtig, men hey det er det værd.

"During" december, har jeg ikke lavet sådan helt vildt meget, har trænet, spist, sovet, gået i skole og sådan.. På skolen har vi en musical i foråret, og den skal jeg være med i, så vi havde nogle auditions, og jeg kom med, så det er fedt! Vores musical er Catch Me If You Can. 
Ellers har vi bare haft finals, som gik rimelig fint, er heldigvis ikke røget ned på et B i nogle af fagene. 
Ja har ikke lavet så meget, har øvet guitar med Nanna, til vores finals, som vi fik A+ i, er pænt lykkelig over det, selvom det ikke er svært at få det i vores guitar klasse. Hvis man laver lidt fejl hist og her, eller også laver pænt mange fejl, så er vores lærer sådan: "You rock, man" - han er virkelig sjov.

Har også lært min familie herover at sige julemand, det lyder så f*cking sjovt, helt vildt, de siger ikke julemand, men jylemaaaan, griner altid helt forfærdeligt, det er så genialt. 
Har også lavet ginger bread houses sammen med nogle fra kirken, det var hyggeligt og bagefter tog vi så hen til en, der hedder Kody, og "toiletpapered" hans hus. 

Her er så fedt herover, men ja savner alle derhjemme - hav en rigtig god jul og et godt nytår - 8 timer før mig, haha :-)

 I går var vi ude og kigge på dette hus, som er dekoreret så flot her til jul + det begyndte at sne, det var virkelig hyggeligt

De flotte ginger bread houses, og så de knap så kønne piger - Abby, Nanna, Natalie

Som sagt så hold vi jo jul, så her er lidt gaver jeg fik. 
Min skuffe som er fyldt med slik og alt muligt, jeg får det aldrig spist, noget af det er nogle måneder gamle.. ellers må jeg bare dele ud til folket :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar