tirsdag den 31. december 2013

GOOOOODT NYTÅR!!!! - Hjemvendt fra Hawaii

Holy.. Dette år er fløjet forbi, virkelig, uden pis! Der har været op- og nedture, men når alt kommer til alt, har jeg ikke fortrudt noget som helst og jeg står fast ved min mening. Ja nogle ting er ikke endt ud som jeg håbede, men det må jeg jo så tage med. Er glad for alt det jeg har - venner, familie og kæreste!

Har allerede været i USA i 4 måneder og nu er der kun 5 måneder tilbage, det er ikke til at forstå. Må nok sige, at december har gået virkelig stærkt, men er nu ret klar på at gå ind i det nye år, er 100 på det bliver godt!
Vil gerne indrømme, at jeg ikke ville have noget i mod lige at have været hjemme og fejre nytår i stedet for at fejre det her. Vi skal ikke lave det helt store, overhovedet, ingen fyrværkeri, bare sidde og se film og vente på det bliver midnat. Men altså efter en 11 timers lang flyvetur, er det vel også okay.

Er jo lige kommet hjem fra Hawaii, hvilket var så fedt, vejret var godt, de fleste af dagene, bortset fra i går da vi skulle hjem, så det var fint nok. Oplevede en hel masse, men altså til at starte med kom jeg en dag senere end de andre, pga. mit fly blev aflyst, hvilke sucked - BIG TIME, men altså så kom jeg på et hotel og blev der til den 24. hvor jeg så rejste om morgenen og kom frem om aftenen, så det var virkelig irriterende.
Nå, men altså ellers var det virkelig fedt, vi var ude at hike i bjergene (det var virkelig varmt, men samtidig virkelig vådt, da det havde regnet om natten, så jeg gled i det mudder der og blev fuldstændig beskidt..), vi var også ude at snorkle, hvor vi så en skildpadde, dog ikke så stor, vi så også hvaler, hvilket var vildt cool, da jeg aldrig har set en før. Ellers lå vi bare meget ved poolen og tog til forskellige strande og kastede os ind i bølgerne, så vi bare drejede rundt og sådan under vand. Vi fik masser af "shave ice", hvilket er is, der er.. øhh der kommer et billed ind!
Vi tog til sådan et akvarium, hvor vi så hajer og alle mulig andre ting, dog ikke delfiner.. 
Prøvede også at surfe, troede virkelig at det var nemmere end det lige var, ellers også var jeg bare sindssyg dårlig, ja sikkert, men det var meget fedt, skal helt sikkert prøve det igen engang. 

Er dog glad for at være hjemme, selvom jeg sagtens lige kunne bruge en uge mere på Hawaii, med masser af sol og shave ice.
Nu er der heller ikke så længe til det bliver 2014, håber i allesammen kom godt ind i det nye år og drak lidt ekstra for mig. Savner virkelig alle sammen, uden pis! Kan ikke vente til at se alle igen.
Håber i fejrede det for vildt og allesammen har vold mange tømmermænd i morgen, haha!

                            Hammerhaj                                        Sød skildpadde, der hele tiden tabte sin mad



Som i nok kan gætte, er det her Shave Ice - så er der ice cream i bunden 
Grøn = melona
Hvid = coconut
Rød = strawberry



Få billeder fra 2013

Ingen kommentarer:

Send en kommentar