tirsdag den 15. oktober 2013

En lille opdatering herfra

Undskylder for jeg ikke ligger så mange indlæg ind, men tiden er der bare ikke, har knap nok tid nu her. Hver dag går bare så hurtig. Godt nok er Cross Country færdigt, vi havde vores sidste meet i lørdags, det var super hyggeligt, så på vejen hjem tog vi en tur forbi subway og fik noget mad. 
Det er helt underligt at have tidligt fri igen, i forhold til før, har fri 14:25, hvor jeg ellers ikke havde fri før 16:45, da vi havde Cross Country. 


Vi havde forlænget weekend denne weekend, så det var virkelig fantastisk. Fredag kom jeg hjem fra skole og lavede egentlig ikke så meget, det var bare lidt slappe af dag med lektier og sådan. Lørdag havde vi så det der meet, meget nem denne gang, (the course) var ikke så hårdt, så det var dejligt. Da jeg kom hjem, ved 14 tiden smuttede jeg i bad og så ud og handle lidt ind med Amber.
Søndag lavede jeg de sidste lektier, så revenge (god serie!) og om aftenen tog jeg hjem til Katie, tysk udvekslingsstudent. Om aftenen tog vi til Anderson's Farm, til sådan noget "Terror in the Corn", det var så sjovt, men pænt uhyggeligt, havde ikke min mobil + det var mørkt, så fik ikke taget billeder, desværre. Det er sådan noget uhyggeligt noget ude i en kornmark.. hvilket gør det mere uhyggeligt. 
Vi var 15 af sted, 9 drenge og 6 piger, så der blev skreget, også fra drengene, hahahaha - de kan skrige mindst ligeså højt. Folk er så flinke her, så det er virkelig rart.
Da vi kom hjem, lagde vi os til at sove, totalt udkørte af at løbe rundt i den mark der, haha.
Næste morgen stod vi op ved 9 tiden og lavede cookies og så 500 days of Summer, så kom hendes familie hjem og så lavede vi chokolade, til at dyppe vindruer og jordbær i. Blev hentet ved 13 tiden og så skulle jeg lige have printet nogle ting ud til creative writing.

I går havde vi family night, hvor vi lavede Caramel Apples, de er ikke blevet spist endnu, men det skal de bestemt i dag. Nu hvor jeg så er blevet færdig med Cross Country, er jeg bange for at blive alt for fed, så vi har et Community center, ikke så langt fra, hvor vi bor, hvor jeg kan træne. Der er 2 km derhen, som jeg går, så er der et vægtrum og et rum med cykler, treadmills og sådan noget, og så løber jeg hjem.. Det er mit mål at træne hver dag, bortset fra weekenden. 
Så håber jeg på ikke at blive fed.. det kan vi ikke have.. 
Men nu vil jeg smutte op og få aftensmad, spise et æble og smutte i seng tror jeg - er så træt efter en hel dag i skole, så træning, lektier og så lave aftensmad..

Skal nok prøve at skrive lidt mere her inde, men det er lidt svært nogle gange med tid og sådan.. kan jo heller ikke sidde og skrive hele tiden :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar