søndag den 27. oktober 2013

Halloween

Så er det meget snart halloween, kun 4 dage. Herover er det meget sjovere end hjemme, folk går faktisk rundt til det der trick or treat. Altså denne uge er gået sindssyg stærk, dage går bare forbi, det er virkelig underligt. Har haft en super god weekend!

Nå, men fredag efter skole tog jeg hjem til Nanna, sammen med Sonja og Katie, hvilket var meget hyggelig, dagen gik med at spille spil og om aftenen holdt Nannas værtsøskende - Jay og Grace - halloween party for deres venner, så vi spiste chips, cookies, skittles og alt muligt andet, og som prikken over i'et havde vi fået pizza til aftensmad, fed dag. I stedet for at være sammen med de andre til det der halloween party, valgte vi at gå ind i stuen og se barbie, haha - elsker det. 

Lørdag stod jeg op og følte mig virkelig fed, så valgte at tage et smut forbi vores community center for at træne, så det gjorde jeg i en time og gik/løb så hjem. Så gik jeg i bad og gjorde mig klar til Fall Festival i kirken, hvor folk var klædt ud, så var der lavet masser af chili retter og cupcakes til folket. Efter man havde spist og sådan, gik folk ud til deres biler, så gik børnene rundt og sagde trunk or treat og fik så noget slik - jeg fik Eastons skittles! Det var super hyggeligt, men da det var færdigt tog jeg hjem til en veninde, sammen med nogle andre for at se en film, vi valgte at se 'Elf', som er en julefilm. Vi havde besluttet os for at tp (toiletpaper) en, der hedder Kodys hus, men han endte så med at komme hjem til os og se film, så vi valgte at tp en, der hedder Haileys hus, men lige da vi skulle ud af bilen kom de kørende forbi og vidste godt hvad vi havde gang i, så vi skyndte os at køre og blev så enige om, at tp Natalies hus, for hun var i Idaho og kom ikke hjem før kl. 4 i dag. 
Det var så sjovt, vi grinte virkelig meget og gemte os, hver gang der kom en bil forbi, haha. Det skal helt sikkert gøres igen, der skal bare findes et nyt offer.

I dag/søndag tog jeg så med i kirke, da jeg tænkte det nok var på tide. Det var lidt kedeligt, men altså det var nu fint nok. Ellers har jeg ikke lavet så meget andet end lektier og så nu skrevet her. Håber folk har det godt derhjemme, savner jer!

På torsdag er det halloween, så jeg har fået den ære at dele slik ud til børnene, der kommer forbi, det skal nok blive sjovt. Der er også et halloween party i kirken på onsdag, som jeg regner med at tage med til, så det skal nok blive hyggeligt, glæder mig i hvert fald.
Tirsdag skal jeg til tandlægen, bliver sikkert dyrt.
På fredag skal jeg nok være sammen med Nanna og måske Katie.
Lørdag skal jeg til team dinner med mit cross country hold. Så igen bliver denne uge pænt travl og kommer nok til at gå vildt hurtig, men prøver altså at opdatere jer, så snart jeg har noget spændende at fortælle jer og når jeg har tid!



Natalies alt for flotte hus - dekoreret med toiletpapir

Ingen kommentarer:

Send en kommentar