fredag den 6. september 2013

Weekend

Så blev det weekend - har kun været i skole i 3 dage.. men er så træt hver dag, så ligger allerede i sengen og sover omkring 21-22 tiden, også her i weekenden. Tidsændringerne er ret hårde og begynder at mærke den, er pænt træt allerede kl. 17. I går var jeg syg, så derfor har jeg kun været i skole i 3 dage, men har endelig fået styr på skemaet.

A dage står på US History, Aerobic, Creative writings og guitar
B dage står på Drama, Young Adult Novels, Study Hall og Film Studies.
Er pænt glad for mit skema, tingene er meget sjove, lidt lektier, men langt fra for meget. Her er meget fedt her over, i dag var der også football game, men kunne desværre ikke komme da Jeremy, Easton, Jamis, Nanna og mig valgte at tage til Boulder, hvilket også var super fedt. 

Amber er lige nu til sådan et race, hvor hun - sammen med 11 andre, skal løbe 200 mil, hvilket er 320 km, så de løber 3 gange hver, omkring 10-20 mil. Det vil sige, at én person løber, mens de andre kører i en bil ved siden af, for at holde øje med personen, der løber. Når det så er deres tid tur til at løbe, hopper de ud af bilen og løber. De startede i morges kl. 11 og slutter i morgen ved 15:00 tiden - godt det ikke er mig.

I morgen går turen til en skotsk festival, kan ikke huske, hvor, men der skal vi så hen i morgen, så det skal nok blive fedt og søndag står den på pandekager til morgenmad, slappe af og i kirke, regner også med, at jeg skal øve lidt guitar, for det har jeg virkelig brug for - ærgrer mig over du ikke fik mig det lært inden jeg tog herover, Nicolai. Det skal forhåbentlig nok blive en god weekend, det regner jeg i hvert fald med. God weekend til jer.





Lysene over Erie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar