lørdag den 7. september 2013

Estes Park

I får lige en sidste opdatering fra denne uge, får nemlig ikke rigtig tid i løbet af næste uge, måske i weekenden. Nå, men altså i dag stod jeg op kl. 9, men der var ingen hjemme, for de andre var jo taget til Jamis fodboldkamp, hvilket jeg også skulle have været, men var simpelthen for træt. Kl. 11 ca. kom de hjem og lidt efter tog vi så af sted til Estes Park, hvilket er der, hvor den skotske festival var. 
Det var rigtig hyggeligt, vi gik bare rundt og så på tingene, der var kanoner der blev affyret over søen, hvor der forresten var et Loch Ness uhyr i, dog bare oppustelig. 

Der var også nogle mænd, der kastede med sten og nogle andre der kastede med lange træstammer, det så ret fedt ud. Til sidst gik vi over og så riddertuneringer, men vi var i god tid, så Laurel, Jamis og jeg gik over for at købe noget kaldt funnel cake, vi købte også deep fried oreos - alt skal bare gøres mere usundt her i USA, vi købte også nogle slags chips, hvilket smagte ret godt egentlig.
Vi tog derfra ved 16 tiden, hvor vi så tog til Estes by, tror jeg og købte lidt chokolade, så gik turen hjem og alle var så trætte. Laurel, Easton og jeg faldt i hvert fald i søvn i bilen.

Da vi kom hjem gik jeg ned for at lave lektier, øve guitar og ja så skulle vi spise. Så gik jeg ned for at lave lektier igen, men så kom Easton ned og spurgte om jeg ikke ville være med til Wii, så det fik vi også spillet - er virkelig elendig til Mario Kart, heldigvis var jeg ikke den eneste!




Riddertunering, knap så godt billed


Skal nå at smage sådan et æble der!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar