mandag den 23. september 2013

Træt mandag..

I dag stod den på skole igen indtil 14:25, men ingen Cross Country i dag alligevel, pga. lærerne havde nogle møder, så det må vente til i morgen. Valgte dog alligevel lige at løbe, ved ikke, hvor langt, men i 35 minutter ca. minutter. Amber sagde, at jeg i hvert fald mindst løb 2-3 mil, men altså ja aner det ikke. Det er en helt forfærdelig luft der er uden for, helt vild tør i forhold til Danmark, det var ret ubehageligt, men det skal jeg nok vænne mig til.
Var også i skole i dag uden Nanna, haha lidt underligt slet ikke at have nogen at snakke dansk med. Ellers en helt normalt dag. Hvis du læser dette så HA, Nanna! Du skal stadig lave det der halløj i drama på fredag, ser virkelig frem til det!  



Lektierne begynder også at hobe sig op, i dag har jeg øvet guitar og læst, skal også have lavet mit projekt, som er til fredag, en monolog til drama og book log. Værre er det heller ikke, men det er bare en del, når man går i skole fra 7:25-14:25, træner Cross Country fra 14:50 til aner det ikke, nok 16-17 stykker måske, så kommer man hjem til aftensmad, bagefter lektier og så ellers i seng.. 
Guitar er super sjovt, elsker bare at sidde herhjemme og spille, det føles så hyggeligt, glæder mig til at blive bedre!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar