søndag den 22. september 2013

Cross Country

I morgen står den igen på skole, men denne uge er ugen op til homecoming, sååå:
Mandag: Pajama day
Tirsdag: crazy hair day
Onsdag: superhero day
Torsdag: Class Color day
Fredag: spirit day og homecoming game

Det skal nok blive sjovt, i morgen starter jeg jo også til Cross Country, det glæder jeg mig til. 
I denne weekend har vi lavet en del. Fredag kom jeg hjem fra skole, så tog vi ud og handlede lidt og så skulle jeg passe børn om aftenen, mens Amber og Jeremy var ude og spise.
Lørdag skulle Jamis spille fodboldkamp, så der tog vi alle med for at se. Da vi kom hjem slappede vi lidt af og så smuttede vi ellers til michies, en butik, der sælger frozen yogurt - det smager rigtig godt. Om aftenen tog mig og Easton med Jeremy til sådan noget halløj noget med nogle andre børn i parken, hvor vi spillede spil, nogle fik is og ellers bare spillede bold og sådan.
I dag fik vi pandekager til morgenmad, de andre tog i kirke og jeg blev hjemme for at slappe af, lave lidt lektier, tage sol og gå en tur. Er sindssyg træt allerede omkring kl. 8 om aftenen.. Det er de andre også så vi går ret tidligt i seng, hvilket egentlig er rart, elsker min seng!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar