fredag den 27. september 2013

Homecoming weekend

I dag har dagen virkelig været travl! Jeg stod op kl. 5:50 for at komme i skole, kl. 13:30 skulle jeg med en bus til Mead High School, hvor vi havde et meet (et cross country løb). Vejret var sindssyg dårligt, det regnede og var koldt, og jeg skulle ikke løbe, så jeg kunne få lov til at sidde 3 timer, i et telt og fryse.. det var ikke sjovt, men det gik fint nok for dem der løb, en af drengene fra varsity holdet og en fra jv holdet kom først ud af 40 tror jeg. Kom hjem kl. 18:45, hvor jeg så skyndte mig at tage noget tørt tøj og varmt tøj på så jeg kunne komme videre til homecoming kampen, Erie mod Northridge. Det regnede og var stadig koldt, men det var nu meget hyggeligt, vi blev godt nok ikke og så hele kampen, Erie var okay meget foran, så de vandt nok. Vi blev dog og så hvem der blev homecoming dronning og konge, ved ikke hvad de hedder, men pyt. Lidt over 21 kom jeg hjem, tog noget aftensmad og så har jeg lagt mig ned i sengen for at skrive her, det har været en hård uge, så det er rigtig rart med weekend.
I morgen regner jeg med at sove længe og bare slappe af, for alle skal vidst en masse i morgen, så jeg skal vidst bare ud at løbe og så ellers slappe af, skal måske til homecoming dance, men tvivler en del, nu må vi se. 

Vi var foran 21-6 over Northridge da vi gik. 
Pigerne på billedet - fra venstre: Nanna, mig, Abby og Jessica


Cross country er også meget sjovt, men godt nok også hårdt, bare den første dag løb vi 5 mil, hvilket svarer til 8-9 km og den anden dag løb vi 4 mil, eller jeg gjorde, de andre løb mere, men torsdag var bare en slappe af dag, så vi varmede op - løb i 10 minutter, lavede styrketræning og sådan, løb i 20 minutter og så færdig. Har haft vildt ømme ben her de sidste par dage + det gør det ikke lettere når jeg også har aerobics, hver anden dag, hvilket har været hårdt her de sidste 2 gange.. 
Næste uge bliver nok også hård! Der har jeg mit første meet - bliver sikkert sidst, haha.. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar