søndag den 29. september 2013

Homecoming dance

I går var der homecoming, det var nu meget hyggeligt. Jeg fulgtes med udvekslingsstudenten fra Tyskland, Sonja, og hendes værtssøster, Kaela. Ved 17-tiden blev jeg kørt hjem til dem, for at gøre mig klar. Vi fik pizza til aftensmad, haha, altid fedt før man skal have kjole på, men den passede. Så gik vi ellers igang med at gøre os klar. Det var super hyggeligt, vi snakkede, lagde makeup og satte hår. Lidt i 20, kørte vi så hjemmefra og over til skolen, der var okay lang kø, så det tog noget tid, før vi overhovedet kom ind. 
Da vi så kom ind, gik vi ind for at danse og for at sige hej, til folk vi kendte.. Folk herover danser værre end i Danmark, det er forfærdeligt, men sjovt!
Kl. 23 sluttede festen, så tog folk hjem, men vi blev og hjalp med at rydde op, så var ikke hjemme før lidt i 1.. Festen var meget hyggelig, alle dansede, virkelig alle. Det var bare så træls når der var stille sange, for ja ingen kæreste til at danse med (savner dig) - så måtte mig og Sonja jo danse sammen i stedet, hvilket også var mere end fint. Det var alligevel lidt hårdt at være der, når der var stille sange, alle stod og dansede tæt og kyssede og krammede og kiggede bare på hinanden - der måtte du mere end gerne være her Nicolai, jeg elsker og savner dig mere end noget andet. Havde helt lyst til at slå nogen, haha!
Tiden gik vildt hurtig, men folk var super søde og tror alle havde det sjovt.


Kaela - lyserød agtig kjole, mig - grøn kjole, Sonja - hvid kjole.


Aldrig uden dig <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar