torsdag den 12. september 2013

Colorado er SÅ mærkelig

Ja overskriften siger vel sig selv - Colorado er virkelig mærkelig, vejret herover giver ingen mening, overhovedet. Den sidste uge har vejret været omkring de 30 grader, men pludselig blev vejret dårligt og der kom nogle regnvejrsdage. Nu er vejret så blevet endnu værre, i dag var skolen lukket, pga. det havde regnet så meget, at der var kommet oversvømmelser nogle steder, floder er gået over deres bredder. I morgen er skolen også lukket pga. der vidst har været oversvømmelser i skolen også, i et af rummene. Det har ikke regnet så meget siden midten af 1800-tallet, så Amber spurgte om det var mig, der havde taget det med fra Danmark af. Regnen skulle heldigvis stoppe i løbet af søndagen, og så skulle det igen være 30 grader på mandag. Forstår det ikke, men det er de bjerge der er her i Colorado. 

Når men altså så her til aften så gik alt strømmen i en time, der var fuldstændig mørkt, det var ret hyggeligt. Så sad vi og spiste Ambers mislykkede kage - den var gået i stykker, nærmest eksploderet, så det var bare kage krummer agtigt, men den smagte godt. 
Amber var godt nok taget til sådan noget dame tamtam med nogle fra kirken, tror jeg. Så mig, Laurel, Jamis, Easton og Jeremy tændte lys og lommelygter og gik rundt med dem, så vi kunne se bare lidt. 

Ugen har ellers været meget fin, dagene går hurtigt - står op kl. 5:45, tager med bussen til skole kl. 7:00, kommer hjem 14:45, laver lektier, snakker med de andre, handler nogle gange med Amber, spiser aftensmad, spiller spil og går i seng. Sådan er hverdagene for det meste. 
I morgen skal jeg være sammen med Nanna, vi skal se nogle film, som man kan leje for kun 1 dollar og det er okay nye film. Så skal vi træne og måske se flere film, nu hvor det er så dårligt vejr. 
Lørdag ved jeg ikke hvad jeg skal endnu, det kommer virkelig an på det skod vejr, skulle rigtig have været til en football kamp i morgen, men det bliver det ikke til. 
Søndag står på pandekager til morgenmad, så tager de andre i kirke og jeg får lov til at blive hjemme og snakke med familien og sådan.

Det er helt vildt så meget vand der er,
der er også 3, der er døde, indtil videre..








Ingen kommentarer:

Send en kommentar