mandag den 16. september 2013

2 uger i Colorado

I dag er det 2 uger siden jeg landede i Denver kl. 11 om morgenen. Tiden flyver af sted og her er rigtig hyggeligt. Elsker det her, men bare rolig, jeg skal bestemt nok komme hjem igen!

I dag har jeg været sammen med Nanna. Vi fik trænet lidt og så gik vi en tur, så jeg kunne se, hvordan floden bare havde ødelagt vejen fuldstændig. Nu er der så 2 floder. Vi fik også taget nogle billeder på vejen, vejret har været rigtig godt her i dag.

Amber kom og hentede mig kl. 17, så da jeg kom hjem fik jeg noget aftensmad og så tog Easton, Amber og mig i Wallmart for at købe ting til dem, der havde mistet alt under det dårlige vejr, der har været de sidste par dage. Nu sidder jeg hjemme og venter på Jeremy og Jamis kommer hjem fra noget fodbold halløj, så vi kan holde family night.


Nogle billeder fra mig og Nannas lille tur:


Stjålet fra Nannas blog


Ingen kommentarer:

Send en kommentar