mandag den 26. august 2013

Værtsfamilie, JA tak

Så har jeg fået værtsfamilie, eller det har jeg faktisk haft siden, tror det var onsdag.
Tidligere i morges blev jeg, eller rettere sagt min mor, ringet op af Explorius, som sagde, at de havde fundet en familie til mig. Det var sådan jeg blev vækket, ikke helt værst.
Jeg skal bo i Colorado, i byen Erie, hvor jeg så skal gå på Erie High School. Min værtsfamilie består af værtsmor, Amber, værtsfar, Jeremy og deres to sønner, Easton - 12 år og Jamis - 10 år .
Skal flyve fra Kastrup lufthavn allerede på fredag, kl. 10:40 hvor jeg så flyver videre til London, hvor vi mødes med andre udvekslingsstudenter. Derefter flyver vi videre til New York, hvor der så vil være en soft landing camp, hvor vi skal rundt på sightseeing i New York og selvfølgelig også shoppe lidt. Efter 3 dage flyver vi så ud til hver vores familier.

Skal bo 5-10 minutter væk fra min veninde Nanna, som bor i Lafayette, byen lige ved siden af, så alt er bare perfekt, vi skal gå på samme high school.

Glæder mig helt sindssygt, men kan godt mærke allerede nu, hvor hårdt det bliver at sige farvel.
Sidder allerede med en mærkelig fornemmelse i maven, og tanken om at skulle sige farvel til alle de folk jeg holder af, bliver det sværeste. Ser dog frem til 10 fantastiske måneder, hvor jeg skal ud og opleve en masse nye ting.

Mig og Nanna

Ingen kommentarer:

Send en kommentar