lørdag den 27. juli 2013

Vente.. Vente.. Vente


Synes ikke rigtig, at jeg laver andet end at tænke på, hvilken familie mon jeg får? Hvor skal jeg bo henne af, og sådan nogle ting. Det er helt vildt underligt at tænke på alle de ting. Her for tiden vil jeg nok ikke blogge så meget, først når jeg får en familie og sådan noget og får det hele på plads. Alting er sendt ind, har fået visum, så mangler kun familien. Det bliver så spændende, glæder mig helt vildt

Her i denne uge har jeg været i sommerhus og bare slappet fuldstændig af sammen med svigerfamilien, det var super hyggeligt. Synes bare tiden flyver afsted. Har jo bøjle på, men den skal også snart af, elsker alting for tiden. Savner selvfølgelig en masse og sådan, men det bliver fedt at komme af sted og opleve nogle andre ting.. 
Håber folk har en fantastisk sommerferie, det har jeg i hvert fald, ind til videre!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar