torsdag den 27. februar 2014

En meget forsinket opdatering..

Øhhhm, ja, altså har ikke den helt store undskyldning for ikke at have skrevet herinde i meget lang tid, faktisk 2 måneder sådan ca. men har bare ikke haft tid eller lyst. Har musical rehearsals hver dag efter skole, hvor vi gør klar til musicalen vi skal vise om godt 3 uger, så er pæn spændt, det skal nok blive super fedt. 
Track startede også her i denne uge, så er ikke rigtig kommet hjem før 9-tiden, hver aften. Først har jeg nemlig haft Track practice, og så bagefter musical rehearsals, så er pænt stresset og har derfor ikke lige magtet at skulle skrive herinde, håber i forstår!

Men ja med alt det kørende for tiden, laver jeg ikke så meget andet end at gå i skole, til track, til rehearsals, hjem og lave lektier og så i seng. Det er nu meget rart at lave noget hele tiden, men kan godt mærke, at jeg mangler mere og mere søvn. Kan nemlig ikke rigtig sove længe i weekenden, da jeg også har musical rehearsals om lørdag, som for det meste er fra 9 til 4, eller 10-4. 
I morgen, 2/28-14, har vi rigtig fri fra skole, men har desværre også rehearsals der, fra 9 til 3, så inden længe smutter jeg også i seng, så jeg kan være frisk til i morgen. 
Det jeg til gengæld elsker vi musicalen, er alle de fantastiske mennesker, alle har det sjovt sammen og vi kan få 7 timer til at gå hurtigt og bare nyde dem med dans og sang og mad, haha. Det bliver virkelig underligt når det engang er over..

Jeg ved egentlig ikke om jeg har fortalt jer om mit skema for dette semester? Nå, men her kommer det

Dag 1/ A dag:
Young adult novels - en klasse, hvor vi læser, snakker om vores bøger og spiser

Algebra 1 - ja det siger vel sig selv, matematik, algebra, hvor man går i dybden og kun lærer om det, i stedet for kun at lære lidt.

US History - Historie, hvor vi lærer om en masse omkring USA, hvilket faktisk er meget spændende.

Guitar 2 - en lidt mere avanceret guitar klasse, hvor vi lærer sværere ting end det første semester, og lærer at spille foran andre.

Dag 2/B dag:
Study Hall - en klasse hvor du laver din lektier, sover, eller sidder og spiller på mobilen eller sådan noget.

Musical Theater - En klasse for folk i musicalen, hvor vi lærer vores danse mere, synger og sådan eller ser film. Lidt af en lave ingenting klasse.

Yearbook - jep, jeg er med til at lave dette års yearbook, hvilket er pænt cool, så når jeg kommer hjem kan jeg sige: "Jeg har lavet den og den side, og skrevet den og den historie". 

English 11 - har engelsk til sidst, for juniors, lidt som en dansk klasse i Danmark, så lærer en masse grammatik der.

Så har der også lige været valentine's day, hvilket var så sødt. Der var hjerter hængt op i vores "hallway", så kunne folk skrive på dem, og så om fredagen fik vi dem med hjem og kunne læse, hvad folk havde skrevet til os. Det er virkelig en hyggelig dag, hvor alle bare var glade. Choir folkene gik rundt og sang sange til folk, det var virkelig hyggeligt, og så sødt. Vi burde fejre Valentine's day noget bedre i Danmark, haha!
Lige om hjørnet er vores SnoBall (og nej jeg har ikke glemt et w), hvilket også er kaldt Sadie Hawkin's dance, hvor pigerne spørger drengene ud. Har også en date, eller det håber jeg da, da Nanna valgte at forlade mig fordi hun skal op i bjergene, ja så må jeg håbe Katie gider at følges med mig! 
Glæder mit ret meget, da det ikke er noget formelt, men bare normal hverdagstøj og så bare ellers have det sjovt med folk. 
Vi har også lige haft Erie Idol, hvilket er lidt ligesom American Idol, men bare for vores skole, så vi havde 10 deltager først, så blev det til 5, som så var i finalen. 
Alle var SÅ gode til at synge, men det blev dog en pige som også går i kirke med mig - Desireé - som vandt, var dog lidt uenig, men altså hun var virkelig også god. Det var rigtig fedt og se, fik også taget nogle billeder til vores yearbook, så det var ret cool. Ved ikke hvad jeg ellers lige skal forklare om det, såå..

Der er jo heller ikke så længe til Prom, som er i maj engang, eller bare i det hele taget til jeg skal hjem, kan ikke fatte det, der er kun godt 3 måneder tilbage og så sidder jeg i et fly på vej til Danmark. Glæder mig, men samtidig ikke, altså der er så meget jeg kommer til at savne her, men samtidig er der så meget jeg savner derhjemme. Det bliver virkelig hårdt at skulle forlade tingene her, men også fantastisk at komme hjem!

Altså dette blev rimelig langt, men håber i stadig følger med, og undskyld for ikke at skrive så meget herinde, skal nok skrive når jeg har lyst og tid!
Singing Valentine

Mit certifikat, for 4.0 GPA


Hjerterne man kunne skrive på


Super Bowl - Broncos tabte dog (VIRKELIG STORT)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar